Camera oh camera..

Friday, December 26, 2008
Sekarang aku sedang mengumpul dana2 utuk membeli sebiji kamera warna hitam..hehe..
dah lma nak..
tapi disebabkan dl aku gilakan game lebih..
aku bli ps3 ngn psp..
huh!!!
Adakah aku mau korek tabung aku???
xpatut-xpatut..

insyaalah..dalam masa 6 bulan nie kot..
aku myb nak bli Nikon D40 or Canon EOS 400D..
masyuk gak gambar2 yang ditangkap oleh camera nie..
mayb low budget utk kamera nie kot..
hehe..

yang paling aku xgemar..
aku mayb terpaksa mengorbankan PSP aku..
huh..
tidak!!!!
tapi aku akan berusaha xjual PSp tuh...

dalam aku duk p survey dekap kedai semuanya
harga boleh tahan la..
Rm1500 ke atas..
yang D40 nie..lagi la RM2200
huh...


tgk 2 camera yang menjadi camera aku nie..
moga2 tercapai..
doa2 kan dan selamat beramal...hehehe..

*Nikon D40


*Canon EOS 400D

3 Kumen:

Cik Milah Sayang , said...

hahaha ! pokcik beli ps3 !? VULAMAK ! mahal tuuuu ps3 tuu ! beli game dia beratus ratus .manedaaaa ciplak pny !! haih pokcik aku neh !

kalau pokcik dah gila sgt dgn camera tu.
jual je laaa ps3 , psp , game game dia sekali !.agknya dah bape ribu dah tuh !.
benda tu semua bukannya murah .tp psp murah la kot.haha.
dapat gakk mencapai impian pokcik nak beli camera tu kalau jual tu semua .
betul neh tktipu ! . tp pokcik takbuleh la jual kt cikmilah .cikmilah dah ada ps3 dah . psp cikmilah tkda. nak jual tak ?? HAHA

saye kerink said...

ouhh mai!
i want cmra DSLR gak meyh.
but me wanna D60.
hahah!
D60 around rm2500-rm2800 jew.
hahah! but still.
i dunn hav that lot of money.
dlm poket je 50sen je.
hahah! ;]
JANGAN! jangan jual psp tuh.
sygilah harta bende anda.
hahah!heee~~

Brat said...

Bro, D40 sekarang RM1500 dah boleh dapat.

Post a Comment