Kursus Asas Photography Digital 1

Monday, June 22, 2009
Tarikh : 22 Jun 2009
Tempat: INSPIN, Alor Setar

Diajar oleh Adhadi..
cikgu di photoskool.net dan pemilik Kedai Myfotozone..
alhamdulilah di hari pertama aku dapat input yang memneransangkan..
aku dapat paham lagi senjata aku nie..
mmg the best la cikgu Adhadi ajaq..
dan tak lupa juga pada Humai Colours Enterprise sebab organise kursus nie kat Alor Setar.
Jarang sekali kursus macam nie dijalankan di Alor Setar, Insyaalah ada sedikit masa di masa depan lau ada kesempata aku nak join Kursus Asas Photoshop plak..belajaq dari bawah
Esok aku sambung lagi untuk hari ke2.
tapi esok lepas habis kursus trus kena pergi ke Pulau Pangkor tolong sifu wat keja..
hehe..mcm biasala aku..cuti2 kerjanya berjalan saja..
ok..
jmpa nanti k.
nie ada beberapa keping gambaq hasil dari kursus..
enjoy!!




1 Kumen:

ahmadaki said...

sempoi lah....apa cerita la ni?

Post a Comment