Impian

Saturday, July 4, 2009
dapatkah aku mencapai impian ini??
atau sekadar angan2 kosong bagi aku??
sering menjadi idaman aku untuk memiliki dia
memamg jauh sekali untuk aku memiliki dia tapi insyaalah.
satu hari nanti, pasti dia menjadi milik aku.

memang sekarang aku memiliki kekasih hati yang lain..
tetapi jauh sekali kekasih hatiku ni untuk menandingain si dia..
ibarat langit dan tanah..
harganya juga 2x ganda daripada kekasih hatiku ini..
tapi aku akan merialisasikan impian aku ini..
tnggu lah~

bagi golongan DSLR ini adalah pilihan yang terbaik untuk amatur sebagai peralatan menembak,
memamg impian aku selepas memiliki d40
insyalaalah impian aku akan jd kenyataan
insyaalah~

3 Kumen:

Anonymous said...

hahahahaaa...apa crita nie baa?? itu kekasih cntik sudah..mau yg lain jugak?? nnt mau nikahnya gmana?

Mohammad Hanafi said...

hehehe..boleh...
kawin dua2 la

Anonymous said...

cana 2 nk kawin dua2?? tak mqah ka si anu itu??

Post a Comment